Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Oj Oj

Av Lina - 23 maj 2012 08:21

Nu var det längesedan jag bloggade igen, Milla har vart på mig som en galning men har tyvärr inte hunnit. har jobbat 24/7 nästan i 2 veckor nu, är så sjukt slut men 3 dagar kvar tills jag har iallafall 2 dagar ledigt.


Idag och imorrn jobbar jag tack och lov 2 kort pass 16-20.30 men sen kommer fredagen som jag jobbar 7-21.30 och på två olika ställen på samma dag. Kan ju lova att jag tänker sova ut på lördag morgon sen blir det att kolla bilutställningen på biltema och  sen kanske lite lunch på stan om någon av mina damer är på ? (Camilla och Veronika) givetvis :)

Sen på lördag eftermiddag ska min lilla skatt till sin farmor i Kamlunge och sova över, första gången vi lämnar bort honom en natt så hoppas att mitt mammahjärta inte svider så fasligt på lördagkväll.

Men farmor Anette har vart hit och övat och jag har visat typ 20 gånger vad som ska göras med honom så de ska nog gå bra.

Så för min del blir det att gå ut på lördagkväll och partaja för första gången på länge. plus att de är lule crusing.

Har även skaffat mig en chafför (Millan) som ska ratta under lördag kväll/natt.

Perfekt...

skulle även behöva fixa kaluffsen ? nån som är bra på de här med slingor och extensions som har tid och möjlighet maby baby?!


Ähh ska dricka upp mitt morgonkaffe nu och vattna mina plantor som står i fönstret och solar.

och senare ikväll efter jobbet så ska jag mysa med älskade underbara Wanity <3

hoppas bara det fina vädret håller i sig hela veckan som de är lovat av vädernissen på tv:n !!

tack och hej!!

 
 
Milla

Milla

23 maj 2012 13:20

Men grattis!!
Ätligen :)
Jo lunch om vi tar tidig lunch börjar ju 12 :/

http://mammabecha.bloggplatsen.se

 
Veronika

Veronika

25 maj 2012 13:08

Jag vill luncha om mor och far hinner sig hem i tid, dom ska på "Lions kl 8 och jag har alla ungarna då... Men om vi vill ta en sen lunch så är jag på!! ;)

http://heffasmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 30 januari 2013 10:27

Ante kallar mig lyxfru å snart är j benägen att hålla med honom.. Fast de är jag själv som skämmer bort mig. De började med en bugaboo cameleon vagn, sen en häst, sen en iPad, sen en iPhone, sen en ny dator, och nu en ny vagn igen.. Vet inte vars ka ...

Av Lina - 24 januari 2013 14:31

Borde plugga, måste plugga kursen slutar i morgon... Alla andra har praktik. Ja har validerat skönt... Behöver å måste ha cam3.. Fan fan fan.. Känner beroendet.. Shit!! Någon som är sugen att köpa en tok fin bugaboo cameleon med sitt å ligg del. Fi...

Av Lina - 8 januari 2013 16:53

Jobbat mycket på senaste... Kroppen värker å ja är helt slut just nu.. Hat lite skol arbete som måste göras innan nästa vecka.. Jobbar min 3 helg i rad ny, 6 dagars veckor.. Orkar knappt hålla ögonen öppna när ja är ledig...

Av Lina - 31 december 2012 08:33

Jobbar idag mellan 7-12 och sen bär de av till min underbara häst å rida:) sen hem å tvätta å ställa i ordning för ikväll :) gott nytt år:) ...

Av Lina - 28 december 2012 11:52

Har jätte ont i skallen idag vet ej vad de beror på men less är jag... Idag är jag ledig från jobbet och ska besöka stan :) ...

Presentation


Ung mamma på 24 år från Luleå

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards