Alla inlägg den 2 april 2012

Av Lina - 2 april 2012 08:59

Nu var de längesedan jag skrev sist igen..

Under helgen har jag hunnit med mycket..

En roadtrip till Skellefteå till Dennis som blev 30 år, med gott sällskap :)

Grabbarna provade på att äta de där omtalade målet som finns där,en inbakad pizza med skrov i. till och med pommes friteserna var inbakade i pizzan.. haha.. såg inte så smaskigt ut precis.

Sen när vi kom hem så åkte jag till stallet och fick sällskap av Anna..

Söndagen, ja då låg jag och tröck i sängen till 12 säkert, kollade film och Alvin sussade så gott på mig.

Sen kom Björn och Jenny på kaffebesök och kollade på Alvin :)

Sen bar de av ut till stallet, Anna fick rida medans jag fixade och donade i stallet. Hade sån sjuk träningsvärk så hade nog inte kommit mig upp på hästen..

Alvins farmor var på besök också och delade ut lite påskägg och annat :) det tackar vi för här hemma :) godis är gott..


Igår var de ju 1 April också, men tror jag är för trög för att fatta att de var skämt dagen. Gick då på alla skämt.. haha!! :P


Idag är det måndag, och jag är sjukt trött.ska försöka sova under eftermiddagen för Inleder denna vecka med 4 st fantastiska 10 timmars nätter.. Tack och hej med denna ledighet.. men ska bli fantastiskt roligt att jobba :)

Pengar ger som sagt frihet..Och dom behöver man för att kunna köpa sig saker :)

Alla som vart eller är mammaledig vet att man inte blir rik på att ha fp..

Alvin har också hunnit bli 4 veckor, snabbt så var han de.Känns som om han kom igår. Hinner inte med när tiden går så fort.! Imorn ska vi på mvc och kolla vikt och längd på denna herre igen. skulle tippa på att han väger 4,5 kg nu. han hade ju apsserat 4 kg för 2 veckor sen.. han växer så de knakar lill ungen. alla 50 kläder är de tack och hej med också, dom är alldelens för korta i benen på honom...


Ne nu ska jag ta och ge mina djur mat och sen gå ut med hunden i detta fantastiska väder...

tjohejjs...


 

Hela gänget i Skellefteå förutom Birgitta som fotar :)

 

Presentation


Ung mamma på 24 år från Luleå

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards