Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Gissa om?

Av Lina - 27 april 2012 09:03

det är en bättre dag för mig idag?

hmm, ja kommer barnvagnen idag så ja, annars nej. då kommer jag sitta hemma och tjura heeela långa dagen.

Helvete, snart fyller man år också.. kärring dessutom.. detta år har allt gått emot mig förutom Alvin då :)


igår när vi skulle handla försökte ante intala mig om att uhb är död, men icket!!

om jag så ska sitta på en pall och köra hon så ska jag ha den till stallet.. tror jag är lite dumtjurig.!!

men har svårt att släppa min irritation om detta!!

jäävla satans idiotjävel som gör inbrott i bilen.. en dag "snart" kommer jag sticka ut dina ögon med en gaffel och elda upp dom på min balkong.. eller någon annat grymt som gör ditt liv surt..


de är nog som någon säger, att jag är en elak människa som man inte kan sova av på nätterna om man har med mig att göra.. Men inte att jag leker nån jävla indrivare, för de är jag verkligen inte.. men har man gjort fel så ska man göra om och göra rätt för sig så är det bara!! annars blir de livat. iallafall när jag är i närheten...

opppppsss... some die young!!!


jo jag vet att jag är hatisk men de är så patetiskt sjukt livet ibland...

att folk inte ska få ha sina saker ifred..



den stackars fattigjäveln ska hängas ut sen när det är klart!!!!! så de sjunger om de.. ska skrika över hela stan...


 
 
veronika

veronika

25 maj 2012 13:11

Jag kan skrika med dig imorgon(lördag) ;) Hahah är gaaalet less på idioter nu och imorgon ska jag röjja undan en hel hög!!! :D
Äru på gullet???

http://heffasmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 30 januari 2013 10:27

Ante kallar mig lyxfru å snart är j benägen att hålla med honom.. Fast de är jag själv som skämmer bort mig. De började med en bugaboo cameleon vagn, sen en häst, sen en iPad, sen en iPhone, sen en ny dator, och nu en ny vagn igen.. Vet inte vars ka ...

Av Lina - 24 januari 2013 14:31

Borde plugga, måste plugga kursen slutar i morgon... Alla andra har praktik. Ja har validerat skönt... Behöver å måste ha cam3.. Fan fan fan.. Känner beroendet.. Shit!! Någon som är sugen att köpa en tok fin bugaboo cameleon med sitt å ligg del. Fi...

Av Lina - 8 januari 2013 16:53

Jobbat mycket på senaste... Kroppen värker å ja är helt slut just nu.. Hat lite skol arbete som måste göras innan nästa vecka.. Jobbar min 3 helg i rad ny, 6 dagars veckor.. Orkar knappt hålla ögonen öppna när ja är ledig...

Av Lina - 31 december 2012 08:33

Jobbar idag mellan 7-12 och sen bär de av till min underbara häst å rida:) sen hem å tvätta å ställa i ordning för ikväll :) gott nytt år:) ...

Av Lina - 28 december 2012 11:52

Har jätte ont i skallen idag vet ej vad de beror på men less är jag... Idag är jag ledig från jobbet och ska besöka stan :) ...

Presentation


Ung mamma på 24 år från Luleå

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards