Alla inlägg under april 2012

Av Lina - 27 april 2012 09:03

det är en bättre dag för mig idag?

hmm, ja kommer barnvagnen idag så ja, annars nej. då kommer jag sitta hemma och tjura heeela långa dagen.

Helvete, snart fyller man år också.. kärring dessutom.. detta år har allt gått emot mig förutom Alvin då :)


igår när vi skulle handla försökte ante intala mig om att uhb är död, men icket!!

om jag så ska sitta på en pall och köra hon så ska jag ha den till stallet.. tror jag är lite dumtjurig.!!

men har svårt att släppa min irritation om detta!!

jäävla satans idiotjävel som gör inbrott i bilen.. en dag "snart" kommer jag sticka ut dina ögon med en gaffel och elda upp dom på min balkong.. eller någon annat grymt som gör ditt liv surt..


de är nog som någon säger, att jag är en elak människa som man inte kan sova av på nätterna om man har med mig att göra.. Men inte att jag leker nån jävla indrivare, för de är jag verkligen inte.. men har man gjort fel så ska man göra om och göra rätt för sig så är det bara!! annars blir de livat. iallafall när jag är i närheten...

opppppsss... some die young!!!


jo jag vet att jag är hatisk men de är så patetiskt sjukt livet ibland...

att folk inte ska få ha sina saker ifred..



den stackars fattigjäveln ska hängas ut sen när det är klart!!!!! så de sjunger om de.. ska skrika över hela stan...


Av Lina - 26 april 2012 07:34

Har vart mycket igen den senaste tiden. känner mig liksom halv,inte hel..

är så jävla less på människor som lovar saker och sen skiter i de.. är de så svårt och fatta att man sårar andra.

lita på de aldrig blir som vanligt igen..


Och de satans jävla puckot som gjorde inbrott i bilen..

Stal dom svarta skinnsäterna, saboterade klimatanläggningen för att få ut en orginalstereo..Lacken som är totalt förstörd, och trasig ruta. 

Jävla amatör.. !! hoppas du brinner i helvetet!!!!!!!!!!! jag hatar dej, du har saboterat för en barnfamilj och en 2 månaders baby!!

En helt jävla vanlig mercedes w 210, ingen jävla raggarmerca!!!!!

Men vissa är tydligen så jävla fattig att dom till och med måste ta min tior i parkeringspengar, är de för att köpa cigg eller? !! haha.... SÖK TILL SOC DÅ?????!! eller låna pengar av nån... !!!!!! jävla fattilapp, att du inte ens kan skilja på ditt och mitt...  De är illa.. Men nästa gång "kanske" de råkar vara din bil som utsätts för "vandalisering"... oppppssss.. smaka på egen skit är den bästa medicinen.. plus att nån jävel

stampar sönder din skalle!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


Jaaaa, jag är grinig nå jävulskt!! för så gör man inte...

de är så sjukt konstigt att de inte går in i min skalle..


Behövde nog få skriva av mig lite.. behöver typ gå ut och skrika lite med, kanske ajg gör av med lite energi också..

sitter nämligen hemma utan BIL, barnvagn och liv!!!!!

nya barnvagnen borde anlända idag,senast imorrn. ett steg i rätt riktning.!!

Och bilen, ja den ska han som hevde sönder laga och betala varenda krona på!!! hoppas du horar ihop nå pengar bara för de kommer kosta endel med NYA saker!!!!! och nya ska dom vara.



Av Lina - 23 april 2012 07:41

ja då har helgen gått, utgång på allstar, barnkalas och stall.. bara fokusera framåt nu och jobba i veckan...

Av Lina - 20 april 2012 07:52

Idag är ingen vanlig dag för William fyller 6 år, och Camilla 25 år :) hipp hipp hurra,hurra ,HURRA!!

Idag blire kalas för hela slanten, och sen fortsatt kalasande på allstars eller harrys eller vilken krog nu som finns  i lilla luleå. Jag kommer dit folket beger sig :) Och bara brudar :) det gillas.. hur ofta går man ut, bara en massa tjejer?! händer typ aldrig... och dessutom gissar jag på att dom flesta är mammor också :) det gillas skarpt..

 

sen imorn blir de leos leklandkalasande.. skit kul :) leka hela dagen lång.. wiie..

 

Av Lina - 17 april 2012 10:04

sitter å myser med alvin som somnade sittandes i mitt knä.. så nu ska han få fortsätta sova i sin säng medans jag gör ett ryck med lägenheten..

fullt ös hela veckan, kalas på fredag sen blir de att dra iväg å fira camilla som fyller 25 på fredag. lördag då är de leos leklans kalas som gäller :)


hej svejs

Av Lina - 16 april 2012 10:45

som vanligt har man svårt att hinna med datorn.. har jobbat,vart på vift och hållt på med hästen..

Helgen har vi tillbringat mer eller mindre i boden. vi gick på stan där, var på dollarstore och sen for vi till antes pappa och grillade och han fick mysa med alvin ett par timmar :)

sen åkte vi hem och fick besök av lukas + tjej och oscar kom sen med :)

söndagen, då åkte jag till stallet ett par timmar. vart inständ i stallet då stalldörren gick i baklås så fick ta gödselstacksvägen ut :)

sen åkte vi hem och då kom David och Johanna och hälsade på en liten sväng.

sen blev de middag, sen kom linus och jossan. vi kollade på jägarna 2. ganska bra film faktiskt..

sen vare tack och godnatt för min del..


idag har man hunnit med morgon kaffet, städa lite och kör en tvätt nu. alvin ligger och sover en stund nu :)

ska göra nå lunch nu..


hejs svejs

Av Lina - 12 april 2012 06:48

först vill jag passa på att gratta min kära mamma som fyller 50 år idag.. grattis till dej:)

 

har inte orkat blogga igår då jag sov halva dan för att jag hade jobba natt. sen kom alvins farmor på besök och så..

Linus och Josse var också på besök igår..

 

vaknade inatt av lagom panik..

Av Lina - 10 april 2012 11:10

Presentation


Ung mamma på 24 år från Luleå

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards